Death Whispered A Lullaby...

Go down

Death Whispered A Lullaby...

Post by DemonOfTheFall666 on Wed Jun 24, 2009 9:21 pm

Greetings,
From The Northern Realm Of Asanguurd!

Name's Denny Aka Nevermore as most people know me. I drive in a 2002 Nissan Maxima SE Black On Black TImes Infinity VQ35DE 6spd Soon to be on a progressive 100 shot Wink.

I am all that is and will be in Metal, it consumes me, Metal Is by far the most Interesting diverse most captivating Genre there is of our time. I play guitar Have been for 11 years, I study it about 3 hours aday, I am Greatly influenced by Irish and Norwiegan Folklore.

havn't been out in the scene for quite awhile. But I show my presence everynow and then.

Soccer is another hobby of mine.

I cruise solo and its the only way to go!!! chillin back listening to the Intense screams of Prog and neo Classical Guitars.

Welp if you ever want to chill or get your ass wooped in some PING PONG! or want to jam or just cruise Hit me up here or on CR.com.

Cheers,
With Oden On Your Side!!!

DemonOfTheFall666

DemonOfTheFall666
Member
Member

Posts : 30
Join date : 2009-06-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Death Whispered A Lullaby...

Post by 89hatch on Wed Jun 24, 2009 10:13 pm

welcome denny to the site.

_________________
avatar
89hatch
TEAM ALIENWERX/ADMIN

Posts : 100
Join date : 2009-06-11
Age : 37
Location : corpus

View user profile http://alienwerx.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Death Whispered A Lullaby...

Post by Customeclipse21 on Fri Jun 26, 2009 6:13 am

ahhh shit its denny haha welcome man!
avatar
Customeclipse21
TEAM RELENTLESS

Posts : 34
Join date : 2009-06-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Death Whispered A Lullaby...

Post by 89hatch on Fri Jun 26, 2009 8:37 am

run!

_________________
avatar
89hatch
TEAM ALIENWERX/ADMIN

Posts : 100
Join date : 2009-06-11
Age : 37
Location : corpus

View user profile http://alienwerx.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Death Whispered A Lullaby...

Post by fearlessleader on Fri Jun 26, 2009 2:10 pm

denny sup

_________________

fearlessleader
TEAM ALIENWERX/ADMIN

Posts : 62
Join date : 2009-06-12
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

Re: Death Whispered A Lullaby...

Post by DemonOfTheFall666 on Fri Jun 26, 2009 2:33 pm

haha sup chimechangas?!?!?

DemonOfTheFall666
Member
Member

Posts : 30
Join date : 2009-06-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Death Whispered A Lullaby...

Post by fearlessleader on Fri Jun 26, 2009 2:34 pm

ill give you a chimichanga lol jk. not much just applying for 15 jobs a day with no luck

_________________

fearlessleader
TEAM ALIENWERX/ADMIN

Posts : 62
Join date : 2009-06-12
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

Re: Death Whispered A Lullaby...

Post by 89hatch on Fri Jun 26, 2009 2:48 pm

sounds like fun phil

_________________
avatar
89hatch
TEAM ALIENWERX/ADMIN

Posts : 100
Join date : 2009-06-11
Age : 37
Location : corpus

View user profile http://alienwerx.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Death Whispered A Lullaby...

Post by DemonOfTheFall666 on Fri Jun 26, 2009 3:44 pm

yeah im doing the same damn thing lol...no luck...Phil lets open a music store!!!!

DemonOfTheFall666
Member
Member

Posts : 30
Join date : 2009-06-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Death Whispered A Lullaby...

Post by DemonOfTheFall666 on Fri Jun 26, 2009 3:48 pm


DemonOfTheFall666
Member
Member

Posts : 30
Join date : 2009-06-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Death Whispered A Lullaby...

Post by 89hatch on Fri Jun 26, 2009 8:31 pm

ummm ok?

_________________
avatar
89hatch
TEAM ALIENWERX/ADMIN

Posts : 100
Join date : 2009-06-11
Age : 37
Location : corpus

View user profile http://alienwerx.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Death Whispered A Lullaby...

Post by 89hatch on Fri Jun 26, 2009 8:31 pm

lol

_________________
avatar
89hatch
TEAM ALIENWERX/ADMIN

Posts : 100
Join date : 2009-06-11
Age : 37
Location : corpus

View user profile http://alienwerx.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Death Whispered A Lullaby...

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum